Make Your Warrior


#1 2009-07-31 14:09:42

Saimore

Administrator

Zarejestrowany: 2009-07-29
Posty: 45
Punktów :   

Tworzenie ducha stróża

Stworzenie naszego ducha nie będzie takie proste, wymaga ono dużej świadomości, czy nie jest on za silny. Tutaj zamieszczam poradnik dotyczący jego tworzenia. To jest tylko wzór, prosimy nie kopiować i nie wzorować się na tym dosłownie.

HISTORIA DUCHA
Tutaj wypisujemy historie naszego ducha, przynajmniej 4 linijkowa!

OPIS DUCHA
Opisujemy swojego ducha.

STATYSTYKI:
Siła - 1
Szybkość - 1
Zręczność - 1
Kondycja - 1


REIYOKU
Tak jak siła szamana mierzona jest za pomocą furyoku, tak moc ducha liczona jest za pomocą reiyoku (jap. 霊力 reiyoku; z jap. "siła/moc/energia ducha"). Jest to dodatkowy element walki wprowadzony przez autora, obecny właściwie tylko w mandze – możliwe jest, iż szaman o niższym furyoku zdolny jest pokonać tego o wyższym mając u swojego boku potężniejszego ducha.

Na początek 1000.

2 LVL
Opisujemy 2 level.

3 LVL
Opisujemy 3 level.

Teraz wytłumaczenie.

Pierwszy level to zwykła jedność, którą mamy początkowo. Polega na połączeniu się z duchem. Dodajemy wtedy jego statystyki do naszych, wraz z reiyoku do naszego furyoku i wymyślamy jeden atak, którego będziemy używać przy jedności ducha.

Jedność ducha jest podstawową umiejętnością szamańską wiążącą się z przyjęciem obcego ducha do własnego ciała. Osoba taka zachowuje wtedy wszystkie swoje możliwości fizyczne – w normalnych warunkach nie ulegają one zwiększeniu, czy zmniejszeniu (chyba, iż pod wpływem samego ducha). Zyskiem z połączenia się z duchem jest zyskanie zdolności i umiejętności obcego ducha w ramach jego współpracy. Należy jednak zaznaczyć, iż jedność ducha nie musi zachodzić z inicjatywy szamana, znane są również przypadki połączenia nie-szamanów (zwykle opętania). Skrajnymi przypadkami są jedność doskonała (ang. perfect unity) oraz opętanie.

Do wykonania jedności ducha szaman musi zmienić formę ducha na hitodama. Ponieważ ciało osoby przyjmującej obcego ducha zawiera istotę tej osoby (jej własnego ducha), może między nimi dochodzić do konfliktu (nawet do nie zamierzonego) co do kontroli ciała zaburzając koordynację ruchową. Dlatego też o ile dwa duchy są całkowicie otwarte na współpracę, wspomniany konflikt nie zachodzi pozwalając na pełne wykorzystanie możliwości przyjętego ducha (zwykle sprawniejszego od szamana). Jest to więc właściwy sposób przeprowadzenia jedności ducha.

Gdy obcy duch dokonuje wtargnięcia do ciała osoby i przejęcia nad nią kontroli dochodzi do przypadku zwanego po polsku opętaniem (nie mylić z powyższymi tłumaczeniami) – duch osoby jest usunięty na bok, a kontrolę nad ciałem zaczyna sprawować duch dokonujący opętania. W zależności od mocy obcego ducha i woli osoby możliwe jest przełamanie opętania, jednak jest to bardzo wyczerpujące i zwykle ponad siły danej osoby.

Źródło: http://wikipedia.org

Drugi level to kontrola ducha, polega na włożeniu ducha do jakiegoś przedmiotu, czyli naszej broni, którą wcześniej opisaliśmy. Opisujemy ten level. Nie można mieć jednocześnie ducha w sobie, jak i w broni. Wymyślamy kolejne trzy ataki związane z tym levelem. Na tym poziomie zmienia się tylko siła broni. Miecz twardnieje do około PA 10. Jego statystyki to x2 ducha.

Przykładowy opis:
Po włożeniu ducha do miecza twardnieje on do PA 10, siła jego tarczy wynosi 2x siły ducha, a jego siła i szybkość uderzenia to 2x siła i szybkość ducha. <-- to musi mieć każdy opis.
Dalej wymyślamy sami.

Przyjęcie ducha do własnego ciała zwiększa możliwości szamana, jednak tylko do poziomu silniejszego z duchów (zwykle ducha obcego). Przeniesienie ducha do przedmiotu, czyli kontrola ducha (ang. spirit control, oversoul), pozwala na zachowanie własnej tożsamości i pozbycia się problemów z ww. konfliktem interesów. Dodatkowo pociąga za sobą fakt, iż przedmiot sam w sobie staje się potężniejszy (por. artefakt) zyskując w ten sposób, w przenośni i dosłownie, duszę. Obecność ducha w przedmiocie nie ogranicza go i pozwala na czerpanie furyoku od operatora przedmiotu powiększając moc tego przedmiotu. Z powodu obecności ducha w przedmiocie może on w ograniczonym zakresie (zwykle na polecenie szamana) działać autonomicznie.

Źródło: http://wikipedia.org

Trzeci level to wielka forma ducha, która polega na powiększeniu ducha około 100-krotnie. Również opisujemy ten level. Wymyślamy 3 ataki związane z tym levelem. Na tym poziomie nasze statystyki nie ulegają zmianie, a nasz duch powiększone ma je wszystkie x3.

W świecie Shaman King wielką kontrolą ducha (ang. big oversoul) nazywa się kontrolę ducha, w której duch, z powodu użytej dużej ilości furyoku, nie jest w stanie zawrzeć się całkowicie w medium. Można powiedzieć, iż szaman "pompuje" go swoim furyoku dając mu większą możliwość działania w świecie materialnym. Będąc w przedmiocie materializuje się on jednocześnie wokół niego, pozwalając w ten sposób szamanowi na korzystanie z większej ilości mocy. Wraz ze wzrostem furyoku szamana używa on zwykle większej jego ilości do tej techniki, dlatego przy naprawdę wielkich wielkich kontrolach ducha bywa, że jest on podtrzymywany przez materialną postać ducha, którą wytworzył lub jest nawet w niej obecny.

Źródło: http://wikipedia.org

WARTO PAMIĘTAĆ:
- W czasie jedności Furyoku łączy się z Reiyoku, mówimy na to nadal Furyoku
- Ataki nie mogą być za silne, jednocześnie mogą zużywać najwięcej 4000 Furyoku (jeden)
- Nowy level opisujemy dopiero wtedy, gdy mamy na to PD. Edytujemy wtedy tego posta i powiadamiamy admina, aby ocenił.

Wymagania:

2 LVL - 12.000 Furyoku razem, 120 PD
3 LVL - 30.000 Furyoku razem, 300 PD


Saimore
PD -  0
Pobyt - Soul Society
Reiyatsu - 1000
Pieniądze - 1000 G

Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 1

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.naznaczony.pun.pl www.crafttribes.pun.pl www.gila1b.pun.pl www.e-forumowicze.pun.pl www.xcw.pun.pl